12:02 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بانک سپه

آغاز بهره برداری رسمی از پروژه‌های ملی 30 هزار میلیاردی وزارت نفت
نماد برتر- بهره برداری از طرح‌ها و پروژه های ملی وزارت نفت در سه استان کشور توسط رییس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس آغاز شد.
اجرای ۲۵ طرح پتروشیمی با سرمایه گذاری ۱۴ میلیارد دلاری
نماد برتر- مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس گفت: این هلدینگ برای ریل‌گذاری آینده صنعت پتروشیمی و در جهش دوم و سوم صنعت پتروشیمی، حدود ۲۵ طرح بزرگ و کوچک را با حجم سرمایه‌گذاری حدود ۱۴ میلیون یورو در حال اجرا دارد.
سهامداران دو بانک و دو شرکت سیمانی به مجمع فراخوانده شدند
نماد برتر- دو بانک انصار و قوامین به همراه دو شرکت سیمانی زمان برگزاری مجمع فوق العاده، عادی بطور فوق العاده و سالانه را اعلام کردند.
ترکیب جدید هیات مدیره ٧ نفره کانون کارگزاران بورس مشخص شد
نماد برتر- هشتمین مجمع عادی بطور فوق العاده کانون کارگزاران بورس برگزار و ترکیب جدید هیات مدیره ٧ نفره از بین ۱۳ داوطلب با رای ۱۰۸ کارگزار مشخص شد .
تسویه مطالبات صنعت مهم بورسی از دولت به ستاد اقتصادی ارجاع شد
نماد برتر- وزیر اقتصاد گفت: پیشنهاداتی در ارتباط با تسویه مطالبات صنعت بانکداری از دولت مطرح شده که با موافقت و دستور رییس جمهور برای پیگیری سریع موضوع به ستاد اقتصادی دولت ارجاع شد.
مجمع قدیمی ترین سرمایه گذاری و ۵ شرکت+زمان افزایش سرمایه ۴۱۳ و ۹۱ درصدی
نماد برتر- قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری بورس، یک بانک و ۶ شرکت دیگر، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کردند.
محاکمه مدیرعامل اسبق بانک فرابورسی و اولین مجرم اقتصادی از اروپا برگشته
نماد برتر- زمان محاکمه مدیرعامل اسبق بانک سرمایه که ماه گذشته در اسپانیا دستگیر و به ایران مسترد شده بود اعلام شد که فردا خواهد بود.
آخرین تصمیمات درباره ادغام دو بانک و موسسه کوثر
نماد برتر- رییس بانک مرکزی با اشاره به آخرین تصمیمات درخصوص ادغام دو بانک و موسسه کوثر گفت: پروژه ادغام ۵ بانک نظامی در بانک سپه، کاری بسیار پیچیده و عظیم بود که در طول ۲.۵ سال به سرانجام می رسد.
عرضه صکوک مرابحه ۸ هزار میلیارد ریالی سایپا
نماد برتر- با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا به مبلغ ۸ هزار میلیارد ریال از چهارشنبه ۲۱ آبان تا یکشنبه ۲۵ آبان ۹۹ عرضه عمومی می شود.
انتظار سهامداران برای بازگشت نقدینگی به بازار سرمایه
نماد برتر- مدیرعامل کارگزاری بانک سپه معتقد است که هجوم هیجانی سهامداران، خروج موقتی پول از بازار سرمایه و تزریق بیش از حد نقدینگی نمی تواند شرایط غیر منطقی در این بازار ایجاد کند و بازار در نهایت بر مدار طبیعی معاملات قرار می گیرد.
تعهدات جدید ۴۰۰ میلیاردی تامین سرمایه بورسی در اوراق با سود ۱۸ درصدی
نماد برتر- اولین تامین سرمایه حاضر در بورس از این صنعت از پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق مرابحه سایپا به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان با نرخ سود ۱۸ درصدی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
سایپا ۸۰۰ میلیارد تومان اوراق مرابحه منتشر می کند / شرایط
نماد برتر- سایپا از اخذ موافقت سازمان بورس برای انتشار اوراق مرابحه جهت خرید مواد و قطعات مورد نیاز به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان از طریق بورس تهران خبر داد.
شرایط و زمان عرضه بلوک ۱۶.۹۳ درصدی سهم سیمانی اعلام شد
نماد برتر- شرایط و زمان عرضه بلوک ۱۶.۹۳ درصدی شرکت سیمانی توسط سرمایه گذاری امید بصورت یکجا یا نقد و شرایطی اعلام کرد.
سقوط شاخص به زیر یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد/ وزیر اقتصاد خواب است!
نماد برتر- رفیعی، کارشناس بازار سرمایه مدعی شده که ذی نفعان بازار به دنبال ریزش شاخص تا زیر یک میلیون ۲۰۰هزار هستند و تا به این عدد نرسند ریزش ادامه دارد.
تاکید مدیرعامل جدید "وامید" بر حفظ نقاط قوت و اصلاح ضعف ها
نماد برتر- مدیرعامل جدید هلدینگ امید با تاکید بر ضرورت حفظ نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف گفت: ظرفیت تامین درآمدهای ارزی در شرکت های زیرمجموعه وجود دارد.